keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Oon taliaivo.... :D [varo! turha]

Okei, otsikko on totta :D:D:D: koska, edellises postaukses sanoin et meen kuvaa EHKÄ Unicoo ulos ja nyt en oo vielkää menny ku kameran akku on täyn ja en jaksa tyhjentää sit -.- :D MIKSI OLEN TALIAIVO....! ja nyt muutenkaa en voi tyhjentää ku oon mummil ja ukil mun pikkuveljen kaa (1½) ♥ Peruukkiki tulee vast joskus, 2 viikon pääst D: en jaksa oottaa :c Sit otan VARMASTI (joka ei ole varmaa :D) nii kuvia kaljusta Unicosta. Ja nyt listaan kaikkee mitä haluun D: joita on paljon....

-Haluun et peruukki Unicolle tulee.
-Haluun rahaaaaa...
-Ja niil rahoil haluun ostaa Unicolle vaatteita.
-Haluun oman cameran.
-Haluun oman läppärin ♥
-Sit kaikkee muuta, jota en jaksa luetella...

Noni tos osa :3:3:3 Ja nyt huomasinki et tää postaus on tosi turha D:D:D:D:D:D:

Mul pyörii pääs Chisun - Sabotage :V
ASH... SE VIDEO EI TAHDO TULLA TOHON >:c Sitte linkki c(: ah.. täs :3 Ärsyttää ku en viitti ite kuunnella sitä... ku mummi tos vieres penkoo jääkaappii :D *vainoo jaffa keksejä >:D* Ja uh... mul ei tietenkää oo täl koneel kuvia Unicosta -.- *tuijottaa tota vieres olevaa ihanan näköst taloo :3* Haluisin lakkaa kynnet D: mut mummil on vaa jotai muumovärejä :'D 

Noni eiköhä täs ollu tarpeeks jotai phaskaa :D
:llä Liida >:D

3 kommenttia:

  1. Uuu ihana blogi! :)) tosi mielenkiintonen.
    Käy tsekkaamassa mun blogii
    wwwpallomeri.blogspot.com
    jos kiinnostaa

    VastaaPoista