torstai 28. kesäkuuta 2012

Infoa ~ :D

Terveeh C:
Mullon suunitelmia B---D Ku sanoin sillo et ostan Phoeden, niin, ostan sen taikka tän, eli dal Jolien ♥

 Naw, kaikki on ihanaa tossa C: Ennemmin ostan kyl ton ku Phoeden :X Kyllästyin jo Phoedeen O_O

 Nomuttaah, ainii TEITÄ ON JO 15 ♥ mut toivon silti vielä enemmän ja "lupasin" sillo joskus et 17 lukijaa aikasemminki tulee juhlapostaus, mutta se ei taida olla mahollista, ku siihe äitin kameraa pitäs tulla se muistikortti, oon kysyny mamilta et "Millo ostat muistikortin sun kameraa?" sit se vaa "En mä tiiä..." -.- Joo, ja muuten mun blogista taitaa tulla sekahöpsönukkekivajännäblogi BD Jään kokoaja kattoo tota Jolien kuvaa ♥:333 Ainii, oon muute tehny vähä kaikkee ite, taino 5 juttuu :D En paljasta viel mitä >:D Juhlapostauksessa sitte tulee vähä kaikenlaista moskaa mukaan ÖwÖ 

Rakkaudella ~ Unico & Liida nwn
- Älkää unohtako minua, kuului ääni jostain kaukaa . . . ;> Arvaatko jo kuka ?

1 kommentti: