keskiviikko 22. elokuuta 2012

ANTEEKSI TÄMÄ JÄTTISUURI TAUKO !

niin että, pidin nyt järkyttävän "suuren" tauon, ja olen siitä pahoillani :c
no siitä viis, olen yrittänyt väsätä Namien ja Sayumin saapumistarinaa, mutta siitä ei taida tulla mitään önö Kuitenkin pikkasen kuvia tuli otettua, ja nyt yritän ja jaksan laittaa niitä tänne (:

En ole muokannut kuvia mitenkään !


Kaunista kuin kakka ♥ Tää tulee ehkä ylikseks ;>


Tämäkin ♥

Miksi en löydä niitä kuvia ikinä nuista kansioista :''''''c *yhhhyyy*
PAHOITTELEN MILJOONASTI ETTÄ VAIN KAKSI KUVAA :c!

~~~

Ainiin, yksi uutinen viela tähän loppuun . . . surullinen sellainen :c Se liittyy Sayumiin, se uutinen ooon... sen kädet vaan tipahti siitä kierre jutskasta ja meni rikki kun vain katoin sitä D; Miksi minä, juuri minä ! :c

Surullisin terveisin, Nuket ja minä :c

6 kommenttia:

  1. DD:: saako Sayumin käsiä takasi >:?

    VastaaPoista
  2. Ei saa, mutta pelastajani on OBBARIII c:!

    VastaaPoista
  3. Eikääh:< Saakko ostettua obbaria?

    Pullipgarden.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ;) Harmi että Sayumi kädet teki tollasen tempun.


    Dollworldx.blogspot.fi
    Liittyisitkö~?

    VastaaPoista
  5. ootko enää hengissä o n o
    t: Tuo ylempi rosalie

    enkelit-ja-demonit.blogspot.com

    VastaaPoista